Άνοδος θερμοκρασίας


Το νέο εικοσιτετράωρο (Πέμπτη), η περιοχή μας θα βρίσκεται υπό την επίδραση υψηλών πιέσεων, με αποτέλεσμα την ηλιοφάνεια και τους ασθενείς ανέμους στις περισσότερες περιοχές της χώρας. Στις εξαιρέσεις θα ανήκουν τα ορεινά της ηπειρωτικής Ελλάδας, όπου το απόγευμα υπάρχει πιθανότητα εκδήλωσης σποραδικών καταιγίδων, και οι ΝΑ νησιωτικές περιοχές, όπου οι ΒΔ άνεμοι θα φθάσουν τα 6 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα σημειώσει άνοδο. Την Παρασκευή (14/6), το νέο στοιχείο στην εξέλιξη του καιρού θα είναι η μικρή περαιτέρω άνοδος της θερμοκρασίας, η οποία θα φθάσει τους 37 και ίσως στα δυτικά τους 38 βαθμούς. Το Σαββατοκύριακο (15-16/6), αλλά και τη Δευτέρα (17/6), οι συνθήκες θα γίνουν περισσότερο ευνοϊκές για την εκδήλωση τοπικών βροχών ή και μεμονωμένων καταιγίδων στα ηπειρωτικά, την Κρήτη, το Α. Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα. Οι άνεμοι θα πνέουν Β-ΒΑ 4 με 6 και πιθανώς κατά τόπους στο Αιγαίο 7 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα σημειώσει μικρή πτώση.

Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2019


ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 13-6-2019

Βόρεια Ελλάδα:
Πιθανότητα μεμονωμένων καταιγίδων το απόγευμα στα ορεινά. Άνεμοι μεταβλητοί 2 με 3 μποφόρ. Θερμοκρασία από 15 έως 34 βαθμούς.

Δυτική Ελλάδα:
Τοπικές νεφώσεις το απόγευμα. Άνεμοι Δ 2 με 4 μποφόρ. Θερμοκρασία από 16 έως 36 βαθμούς.

Υπόλοιπη ηπειρωτική χώρα:
Πιθανότητα μεμονωμένων καταιγίδων το απόγευμα στα ορεινά. Άνεμοι μεταβλητοί 2 με 3 μποφόρ. Θερμοκρασία από 16 έως 35 βαθμούς.

Αιγαίο – Κρήτη – Δωδεκάνησα:
Λίγες νεφώσεις. Άνεμοι Β-ΒΔ 4 με 6 μποφόρ. Θερμοκρασία από 19 έως 32 βαθμούς.

Αττική:
Λίγες πρόσκαιρες νεφώσεις. Άνεμοι μεταβλητοί 2 με 3 μποφόρ. Θερμοκρασία από 19 έως 34 βαθμούς.

Ν. Θεσσαλονίκης:
Τοπικές νεφώσεις το απόγευμα κυρίως στα ορεινά. Άνεμοι μεταβλητοί 2 με 3 μποφόρ. Θερμοκρασία από 18 έως 33 βαθμούς.

6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, ισχυρότατη καταιγίδα αυτη την στιγμή στο κέντρο του Βόλου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γυρίζοντας από Αθήνα γύρω στις 8 το βραδάκι ,μετά την Μαλακάσα είδα στο βάθος πάνω απο το βουνό της Ριτσωνας, ένα τεράστιο μανιτάρι να κινείται προς Κιθαιρώνα.
    Μέχρι να φτάσω στο Σχηματάρι,τα αστραποβροντα έδιναν και έπαιρναν.
    Δεν έβρεξε όμως Σχηματάρι, στην Ριτσωνα έως Θήβα έβρεξε αρκετά, όχι στην πόλη της Θήβας, αλλά στην περιοχή πέριξ του Κιθαιρώνα έγινε ο χαμός,βροχή και χαλάζι κατά διαστήματα πολύ έντονα.
    Σε έποικινωνια με το χωριό μου, Μου ειπαν ότι έβρεξε για λίγο.
    Ένα δεύτερο μανιτάρι σηκώθηκε από Β.ευβοια με κατεύθυνση προς Ελικώνα, με αποτέλεσμα να σαρώσει ολα τα χωριά από Τιθορεα,Χαιρώνεια, Θουριο(οχι την πόλη της Λειβαδιάς),Αγ,Γεώργιο,Κορώνεια, μεχρι και την Αλίαρτο, αλλά πάλι λίγα πράγματα στο χωριό μου.
    Όταν εφθανα στο χωριό,με ενδιάμεση στάση στη Θήβα,κατά τις 10 το βράδυ, από μακριά είδα πολλή θολούρα και τα"βεγγαλικα"να σχιζουν τον ουρανό.
    Δεν πρόλαβα να στρίψω στην διασταύρωση για το χωριό μου και τα πάντα χάθηκαν γύρω μου. Από που το έφερε ούτε που κατάλαβα, ούτε καν θυμάμαι πως ανέβαινα καθώς ένας κεραυνός χτύπησε μπροστά μου όπως έμπαινα στο χωριό μου και μετά βυθίστηκαν όλα στο σκοτάδι.
    Βροχή έριχνε, χαλάζι...δεν ξερω, το μόνο που ξέρω είναι το ξύλο"που έφαγε το αυτοκίνητο μου.
    Όταν μέρα μισή ώρα που σταμάτησε ο χαμός και κατέβηκα προς τα κτήματα, στην μπορούσα να μπω ούτε στο δρόμο,οπότε με το στομάχι σφιγμένο, γύρισα σπίτι,με την ελπίδα ότι το πρωί,δεν θα αντικρίσω αυτό που δεν ήθελα, μια καταστροφή τής παραγωγής μου.
    Και για μια ακόμη φορά στάθηκα πάλι τυχερός και είχα καμία ζημια, παρα υπηρχε πολυ νερό παντού.Οπότε το μόνο που πρέπει να κάνω, είναι να ευχαριστήσω την καλή μου τυχη...μεχρι την επόμενη φορά...
    Καλημέρα σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστοδουλε κάθε μερα διανύεις πολλά χιλιόμετρα εισαι για εμας κατι σαν κινητός μετεωρολογικός σταθμός.

      Διαγραφή
  3. Κινητός μετεωρολογικος σταθμός...πόσο γέλασα...Ευχαριστώ πολύ φίλε Δημήτρη, δεν μου πέρασε καν από το μυαλό!!
    Όντως,κανω τελικά χιλιόμετρα, αλλά σαφώς είναι κατά πολύ λιγότερα από εκείνα που έκανα.
    Ίσως φαίνεται παράξενο αυτό που λέω,αλλά, πραγματικά τα χιλιόμετρα αυτά για μένα,θεωρούνται...αμελητέα ποσότητα, όταν πριν μερικά χρόνια "οργωνα"στην κυριολεξία, όχι μόνο την Ελλάδα, αλλά την μισή και πλέον Ευρώπη, ειδικά την Ανατολική ,τόσο με λεωφορεια, όσο και με φορτηγά.
    Να φανταστείς,ότι μέσα σε μια εβδομάδα, έπρεπε να αφήσουμε και να πάρουμε,άτομα,σε περιοχές του Πόντου, πολλές φορές μέσω Μόσχας, ακόμα και στην επιστροφή μας.
    Ήταν τόσα πολλά τα χιλιόμετρα, με πάρα πολλές στασεις, με πάρα πολλές αποσκευές,σε πραγματικό άθλιο οδικό δυκτιο,ειδικά μετα την πτώση των καθεστώτων στις εκει περιοχές,ήμασταν 2 η και 3 οδηγοί, οδηγώντας εναλλάξ,που πολλές φορές, όταν φθάσαμε Βουκουρέστι, λέγαμε, άντε και φθάσαμε στην Ελλάδα!!
    Οπότε φίλε Δημήτρη,καταλαβαίνεις ότι δεν Κάνω και τοσα χιλιόμετρα,απλώς...συντήρηση κάνω, ώσπου να συμπληρώσω αυτά τα εναπομείναντα λίγα...2-3 εκατομμύρια χιλιόμετρα, για να πάρω και εγώ ο φουκαράς την σύνταξη μου ,για να ζήσω την φαμίλια μου...(Νικολάκη, μην παίζεις με τα κανάλια θα σου σπάσω τα χέρια ...οπως έλεγε ο αείμνηστος Χάρρυ κλυν).
    Τότε βέβαια σίγουρα ήμουν, Βαλκανικο-Ρωσικος Μετεωρολογικός σταθμός...!!
    Όπως όμως έχει πει πολλές φορές ο δάσκαλος για την Κόνιτσα, έτσι και εγώ όπου ήμουν, όπου ειμαι και όπου και βρίσκομαι, πάντα θα ρωτάω,τι καιρό κάνει στο χωριό μου και πάντα θα ρωτάω τον τηλεφωνικό συνομιλητή μου,τι γίνεται στο αγαπημένο μου βουνό,το ιερό ναό των Μουσων του πατέρα τους,του Δία,τον "μαγικό"για μένα ΕΛΙΚΩΝΑ, που τόσο πολύ αγαπώ και έχω περπατήσει απ'ακρη σε άκρη...Που μαζί με υπέροχους ανθρώπους και φίλους καρδιακούς, έχουμε περάσει ατελείωτες ώρες κοντά του,στις πλαγιες του,στις χαράδρες του,στα λιβάδια του,στα τοσα ομορφα τοπία του,στις κορυφές του,δεν που σαν βραδιάζει, βλέπεις τα φώτα της μητρόπολης Αθήνας, αλλά και του Πειραιά και νιώθεις μια απίστευτη μαγεία και ηρεμία στο σώμα και προπαντός στο νου σου,που σίγουρα δεν το κουμαντάρεις εσύ,αλλά ανώτερες δυνάμεις του σύμπαντος και άθελά σου κατεβαίνεις μεμιάς, στην Ιερά κοιλάδα των Μουσων και νιώθεις δίπλα σου να περπατούν μορφές της μυθολογίας μας και νιώθεις πράγματα που δεν έχεις νιώσει ποτέ άλλοτε και σε κάποια στιγμή ακούς τραγούδια και φωνές,όντως μαγικές και κάθεσαι και εσύ μαζί με τον Ησίοδο, σε μια ακρια,να παίρνεις μέρος σε μια ιερή τελετουργια, όπως ακριβώς νιώσαμε όλοι μαζί οι τυχεροί, πέρυσι τον Αύγουστο,στην "Επιστροφή των Μουσων "στην ιερή κοιλάδα του Ελικώνα, που κοντεύει χρόνος και δεν βρήκα διαθέσιμο χρόνο για να σας μεταφέρω τις όμορφες στιγμές εκείνης της υπέροχης βραδιάς και με τον καιρό μεγάλο πρωταγωνιστή.
    Τώρα που τελειώνουν οι δουλειές, υπόσχομαι σύντομα να γράψω για αυτο το γεγονός.
    Ζητώ συγγνώμη που ίσως κούρασα μερικούς...
    Καλό απόγευμα σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν γράφει ο γενικός αντιπρόεδρος τέτοια λόγια για μένα τότε,ένα απλό Ευχαριστώ δεν φθάνει.
    Φίλε Γιώργο, ευτυχησα, λόγω του ότι ο πατέρας μου παντρεύτηκε πολύ μεγάλος, να έχω έχω ξαδέρφια, κατά πολύ μεγαλύτερα από εμενα,με αποτέλεσμα σε δύσκολες εποχές και χρόνια που και εσύ γνωρίζεις καλά,να πηγαίνω μαζί τους όχι μόνο για το χαρτζιλίκι, αλλά και να απολαμβάνω ταξίδια, που δεν υπήρχε περίπτωση να τα κάνω αλλιώς.
    Απο την άλλη, θες λόγω δουλειάς, θες λόγω ότι πάντα ήμουν ανήσυχο πνεύμα και δεν έχω γενικά καμία ησυχια,θες ότι με έφερε η ζωή, να γνωρίσω ωραίους ανθρώπους και φίλους καρδιακούς που βέβαια πάντα επεδιωκα και πάντα επιδιώκω, με αποτέλεσμα να εκμεταλλευομαι κάθε ευκαιρία για ταξίδια και πολλά άλλα, οπότε από πολύ μικρός κατάλαβα ότι ίσως και ο ίδιος ο μεγάλος και τρανός Οδυσσέας, να μην ήταν τόσο ιδιοφυής που λέει ο Ομηρος ,σίγουρα όμως ήταν πολυταξιδεμενος και με ανοικτούς ορίζοντες.
    Τέλος για να μην σας κουράζω άλλο,ήθελα να πω μόνο αυτό,γνώρισα μέσω αυτού του όμορφου μπλοκ που έχει φτιάξει ο κ.Ζιακοπουλος, καινούργιους φίλους και εξαίρετους ανθρώπους, μερικούς από κοντά, άλλους μέσω των ηλεκτρονικών μέσων,ευελπιστώ να γνωρίσω και τους υπόλοιπους,όσους μπορέσω, όμως χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, θα ήθελα φίλε Γιώργο Λαμερα, σίγουρα κάποια στιγμή να σε γνωρίσω από κοντά.
    Καλό μεσημέρι σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή