Νέο ξεκίνημα


Σοβαρές υποχρεώσεις με κράτησαν αρκετούς μήνες …εκτός ενεργείας, αλλά τώρα ήλθε ο καιρός να επικοινωνήσουμε ξανά. Η νέα χειμερινή περίοδος που πλησιάζει είναι για μένα μεγάλη πρόκληση και δεν μπορώ παρά να σπεύσω να σηκώσω το γάντι που πετάει ο καιρός, όσο ανυπότακτος και αν είναι. Στις μέρες μας δεν ενδιαφέρει βέβαια μόνο ο καιρός. Η κλιματική αλλαγή και τα μεγάλα περιβαλλοντικά προβλήματα είναι παρόντα και η δύσκολη οικονομική συγκυρία δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια αισιοδοξίας για την επίλυσή τους.
Με την ευκαιρία αυτής της πρώτης μας επαφής θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους όσοι μέσα από τις ιστοσελίδες τους μου έδωσαν συγχαρητήρια για το βραβείο που μου απένειμε τον Σεπτέμβριο η Ευρωπαϊκή Μετεωρολογική Εταιρεία (EMS). Το βραβείο αυτό, που απονέμεται σε Ευρωπαίους Μετεωρολόγους με πολυετή προσφορά στην παρουσίαση του καιρού από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, αποτελεί για μένα επίσημη αναγνώριση της δουλειάς μου και μου είναι αρκετή, έστω και αν ήλθε μόνο από το εξωτερικό... Για τη μεγάλη αυτή τιμή θέλω να ευχαριστήσω την Ευρωπαϊκή Μετεωρολογική Εταιρεία και την  Ελληνική Μετεωρολογική Εταιρεία που με πρότεινε για τη βράβευση. Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω τους φίλους μου στην ΕΡΤ και την ΕΜΥ, τους γεωπόνους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με τους οποίους συνεργάστηκα στο θρυλικό πλέον Δελτίο Καιρού για τους Αγρότες, και τους καιρόφιλους σε όλη τη χώρα. Χωρίς τη βοήθειά τους δεν θα είχα φθάσει ως εδώ. Το βραβείο το αφιερώνω σε δύο ανθρώπους που δεν είναι πια μαζί μας. Στο φίλο, συνάδελφο και μέντορά μου στην ΕΡΤ Ανδρέα Λαζάνη και στον αξέχαστο φίλο, ζωγράφο και γραφίστα Μίκη Φοινικαρίδη, χάρις στον οποίο το δελτίο καιρού της ΕΡΤ στα τέλη της δεκαετίας του 80 ήταν ένα από τα καλύτερα της Ευρώπης.

25 Οκτωβρίου 2013