Κάπου χιόνισε πολύ...

Καρπενήσι, 24-2-2019.
 Η φωτογραφία στάλθηκε από τον Φώτη Ματραλή

7 σχόλια:

  1. NW Pindos
    Ωραίες καταστάσεις. Με αφορμή όμως τα όσα ακούσαμε τις τελευταίες ημέρες σχετικά με τον καιρό θα ήθελα να πω τα εξής: Μία από τις μεγαλύτερες χαρές στη ζωή όλων αποτελεί, αναμφισβήτητα, το χιόνι. Κατά τη γνώμη μου δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην το αγαπάει. Θέλετε είναι η αίσθηση της υγείας που εκπέμπει (ανανεώνει τη φύση και σκοτώνει τα μικρόβια όπως συνηθίσαμε να ακούμε από τους παλιούς), θέλετε είναι η αίσθηση της ηρεμίας, θέλετε η θαλπωρή που δημιουργεί, θέλετε η ωραία αίσθηση να περπατάς σ΄ αυτό και μετά να σε περιμένει το τζάκι, θέλετε τα αποθέματα νερού που δημιουργεί και αποτελούν πηγή ζωής, οποιαδήποτε από όλα αυτά ή όλα αυτά μαζί και άλλα τόσα το έχουν καταστήσει το πιο δημοφιλές και λατρευτό καιρικό φαινόμενο. Πολλοί πληρώνουν και υποβάλλονται σε έξοδα για να το απολαύσουν. Μία τεράστια επιχειρηματική δραστηριότητα έχει στηθεί γύρω από αυτό (χειμερινά θέρετρα ανά την υφήλιο, χειμερινά αθλήματα κλπ.) προσελκύοντας χιλιάδες επισκέπτες συνεχώς και αενάως. Ακόμη και αυτοί που δίδουν συνεντεύξεις σε αποκλεισμένα χωριά το χειμώνα κατά βάθος το χαίρονται και φαίνεται και στα πρόσωπα τους. Όταν βγαίνει στη δημοσιότητα η είδηση ότι έρχονται χιόνια τα καιρικά σάιτ παίρνουν κυριολεκτικά φωτιά, προσωπικά, μάλιστα, πιστεύω, ότι ανεβαίνει και η τηλεθέαση των δελτίων ειδήσεων εξ αυτού του λόγου (της είδησης του χιονιού). Δεν προκαλεί λοιπόν καθόλου εντύπωση και θα το ζήσουμε πολλές φορές το έργο, μπροστά σε αυτό το εξαιρετικό προϊόν που λέγεται χιόνι, οι προγνώσεις να κρατούν επί μέρες αμείωτο το ενδιαφέρον, ανεξαρτήτως της τελικής έκβασης του καιρού. Εξάλλου, μικρές αποκλίσεις σε σχέση με την αρχική πρόγνωση μπαλώνονται εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,έτσι Γιώργο!
      Δυστυχώς απουσίαζα αυτή τη φορά κ δεν το έζησα live.
      Εμείς μείναμε με τα απομεινάρια!

      Διαγραφή
  3. Απαιτείται και στο blog κουμπί like τόσο για ορισμένες αναρτήσεις όσο και για ορισμένα σχόλια. Φίλε NW Pindos συμφωνώ και επαυξάνω. Φίλε Γιώργο Λαμέρα, το ίδιο επιφώνημα θα έβγαζα κι εγώ! Όσον αφορά την Ωκεανίδα, αυτή υετικά λίγα πράγματα άφησε στην Αττική. Το Σάββατο -όντας τυχερός στο timing- βρισκόμουν για δουλειές σε περιοχές κοντά στις παρυφές της Πεντέλης (Δροσιά, Νέα Ερυθραία, Άγιο Στέφανο). Το πάλευε από αρκετά νωρίς και τελικά γύρω στις 3 κατάφερε να το γυρίσει σε χιόνι. Μέχρι τις 7:30 που έφυγα έριχνε ανελλιπώς -όχι κάτι σπουδαίο- χωρίς ίχνος χιονόστρωσης. Μετά απ' ότι έμαθα υπήρξε μικρή για τα δεδομένα της περιοχής χιονόστρωση. Μια απογοήτευση η κατάσταση από το κέντρο και κάτω. Όχι ότι περιμέναμε χιόνι. Υετικά εννοώ. Ο έρημος ο Υμηττός πρέπει να έμεινε με μια πέτσα... Πραγματικά απορώ, πώς γίνεται σε έναν τέτοιο χειμώνα να μείνει τελικά με ψίχουλα -κατά την ταπεινή μου άποψη. Γενικά πάντως νομίζω ότι το κύριο χαρακτηριστικό αυτής της κακοκαιρίας ήταν οι δαιμονισμένοι άνεμοι και το πολύ τσουχτερό κρύο. Έχω την εντύπωση ότι ήταν το έντονότερο (και το πιο αναζωογονητικό) του τρέχοντος χειμώνα. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και ήταν - ή μάλλον για να ακριβολογήσω το νοιώσαμε ως- το τσουχτερότερο κρύο λόγω του ισχυρού βοριά. Στους Αμπελόκηπους που μένω όταν είμαι Αθήνα σε κάποια φάση το real chill το βράδυ του Σαββατου ήταν κάτω από το 0! (με βάση το μετεωρολογικό σταθμό του ΕΑΑ που υπάρχει κάτω από την Αλεξάνδρας- εγώ που είμαι και προς το Γηροκομείο μπορεί και να ήμουν στο -1). Στις 8 Γενάρη (αν και δεν ήμουν προσωπικά Αθήνα τότε), που ξύπνησε η πόλη λευκή, η αίσθηση του κρύου μου είπαν φίλοι μου ότι δεν ήταν τόσο έντονη. Τώρα για το αναζωογονητικό: η αλήθεια είναι ότι οι τόσο μεγάλες ριπές δεν είμαι σίγουρος ότι είναι τόσο αναζωωογονητικές- περισσότερο ενοχλητικές ήταν και σε κάποια φάση ένιωσα ότι μου δημιουργούσαν και κάτι σαν πονοκέφαλο ψύξης μετά από κάποια λεπτά περπάτημα. Θα ήταν πιο αναζωογονητικός αυτός ο καιρός εάν ήταν το μποφώρ λίγο λιγότερα
      Θάνος Κοτταράς

      Διαγραφή
    2. Φώτη Ματραλή, εξαιρετική πραγματικά η φωτο- γενικά τα ορεινά της Στερεάς (μαζί με τα ορεινά της Θεσσαλίας και ειδικά το Πήλιο, καθώς και το Βόρειο Αιγαίο), ήταν οι ευνοούμενοι του βασιλιά Χιονιού
      Θάνος Κοτταράς

      Διαγραφή