Λευκάδας συνέχεια...






Φωτ. Χριστόδουλος Χριστοδούλου

7 σχόλια:

  1. Η τελευταία φωτογραφία με την ρουφηχτρα, είναι για τον...γουρλη πρωθυπουργός μας,που αν ξεκινήσει τις...αλχημείες,θα τον φάει η μαρμάγκα ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα μας είναι Χριστόδουλε, τι είδους ακραία φαινόμενα θα προκαλέσει. Αν φέρει χιονιάδες διαρκείας, πανελλαδικούς, θα τον ψηφίζουμε μια ζωή. Αν φέρει πλημμύρες, φωτιές και καύσωνες θα τον καρακαταμαυρίσουμε.

      Διαγραφή
  2. Το θέμα Γιώργο, είναι να φανεί περισσότερο...γουρλης από τον πατέρα του και να το...τερματίσει...
    Να γίνει αυτό που χρόνια περιμένω...!!
    Ο μεγάλος σεισμός της Αταλάντης,να έρθει η θάλασσα στα μέρη μου, να πουλήσω τα αγροτικά μηχανήματα, να πάρω και εγώ ο φουκαράς ένα καΐκι, να αρμενισω το πέλαγος, να φάμε και κανένα μελανουρι φρέσκο,ας ειναι και ...ξανθό, κοκκινωπο κλπ,να φωνάξω παρέα,εσένα,τον Σιμουλη, τον Φώτη και όποιον άλλο θέλει(ας φωνάζουν λίγο οι γυναίκες μας) για να πάνε κάτω τα...φαρμάκια ...!!
    Ειδάλλως ...Καζαντζίδης...πες μου την δεύτερη φορά που θα ξαναγυρίσω (σε παράφραση),δλδ...κολοκυθοπιτα...
    Καλά να περνάτε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνέχισε να απολαμβάνεις τις διακοπές σου στέλνοντας και αλλες φωτογραφίες διότι σε λιγες μέρες θα κανω και εγω τις διακοπες μου στην Λευκάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κρίμα που δεν θα μπορέσουμε να βρεθούμε από κοντά, έστω και σε ουδέτερο έδαφος,τόσο με σένα Δημήτρη ,όσο και με τον Φώτη(που θα τον δω στην επιστροφή μου,ελπιζω).
    Θα στείλω όσες φωτογραφίες μπορέσω, καθώς θα επισπευσω την επιστροφή μου,αφού ανώτατοι λόγοι το επιτάσσουν.
    Είπαμε με τον Γιώργο τον Λαμερα,να καλαμπουρισουμε λίγο,αλλά τελικά ο...γουρλης πρωθυπουργός μας, αποδεικνύεται κάτι περισσότερο από όσο...υπολογίσαμε,τουλάχιστον για μένα.
    Είπα να τον φάει η...ρουφηχτρα, μόνο που τελικά, έφαγε εμένα.
    Δυστυχώς, το κύμα που επηρέασε μεγάλο κομμάτι της χώρας, χτύπησε αλύπητα και την περιοχή μου, με αποτέλεσμα να κάνει τεράστιες ζημιές σε καλλιέργειες, δέντρα και φυσικά στα αμπέλια μου, όπου δεν άφησε τίποτα όρθιο. Οι φωτογραφίες που μου έστειλαν, είναι αδιάψευστος μάρτυρας.
    Ήταν τόση η μάνα των καιρικών φαινομένων που σήκωσε στην κυριολεξία, αποθήκες ολόκληρες, ακόμα και τα σιλο(μεγάλες σιδερένιες αποθήκες σιτηρών ύψους 40 μέτρων)στην διασταύρωση του χωριού μου, τις πέταξε κάτω σαν χαρτί.
    Ερχόμενο μέσα από την Κωπαιδα, πέρασε στην "Στενη"(το πέρασμα που συχνά σας αναφέρω)Και ξεχύθηκε σε όλον τον κάμπο, σαν άλλος στρατηλάτης έως και την Θήβα.
    Στην περιοχή μου όμως(Μαυρομματι και Βάγια)εξελίχθηκε σε ανεμοστροβιλο και μέσα σε λίγα λεπτά, δεν άφησε τίποτα όρθιο.
    Τα συνεργεία του Δήμου από την μια και της ΔΕΗ απο την άλλη δούλεψαν όλη νύχτα για να αποκατασταθεί το δίκτυο και να ανοίξουν οι δρόμοι.
    Χιλιάδες καλλιέργειες, χάθηκαν σε λίγα μόλις λεπτά, αλλά όπως πολλές φορές έχω πει και το λέει σαφέστατα και η λαϊκή παροιμία, όσο θέλεις δούλεψε, όσο θέλω εγώ σου δίνω.
    Τουλάχιστον "μπήκε" δυναμικά στο προσκήνιο, το σενάριο που εγραψα εχθές, μήπως και μπορέσουμε τελικά και γίνουμε...παραθαλάσσιοι,και γλυτώσουμε επιτέλους.
    Μου τα χάλασε βεβαίως τις προάλλες ένας καθηγητής στην τηλεόραση, που είπε ότι σίγουρα θα γίνει ο μεγάλος σεισμός της Αταλάντης, θα αργήσει λίγο, κάπου στα 699 χρόνια είπε...Αλλά με τέτοια "δυναμικοτητα"που ξέρεις, μπορεί να μειωθεί κατά πολύ ο χρόνος...!!
    Υ Γ:Κούλα...Πολύ κωλοπαιδο ο...Κυριάκος...!!
    Υ.Γ.2:Όχι τίποτα άλλο αλλά δεν μπόρεσα να ευχαριστήσω όπως ήθελα το υπερθέαμα που είχαμε στην Λευκάδα εχθές το βράδυ .
    Καλημέρα σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είναι οδυνηρό βίωμα το να καταστρέφεται η περιουσία σου και να μην είσαι εκεί. Θα μου πεις, και να ήσουν τι θα μπορούσες να κάνεις; Ανέμους με τέτοια σφοδρότητα δεν νομίζω ότι περίμενε κανείς για την ευρύτερη περιοχή σου. Όλοι είχαμε το βλέμμα στη βόρεια Ελλάδα, όπου εκεί βέβαια έγιναν τα χειρότερα. Άσχημο και άδοξο το τέλος των διακοπών σου Χριστόδουλε.

      Διαγραφή
  5. Σίγουρα είναι πολύ άσχημο φίλε να καταστρέφονται ,καλλιέργειες, σπίτια,επιχειρήσεις,κλπ,αλλά ακόμη πιο οδυνηρό είναι να χάνονται ζωές, που δεν γυρίζουν πίσω.
    Επειδή λοιπόν πάντα υπάρχουν και χειρότερα,έχω μάθει να μετράω τις πληγες/ζημιές,να σηκώνομαι και να συνεχίζω τον δρόμο.
    Όπως σωστά είπες και να είσαι εκεί, πρώτον δεν μπορείς να κάνεις τίποτα μπροστά στην μανία της φύσης, αλλά και δεύτερο, ίσως καμία φορά να είναι και χειρότερα το να είσαι εκεί,γιατί ίσως αποβεί μοιραίο.
    Οι φωτογραφίες που μου έστειλαν και σήμερα το επιβεβαίωσε αυτό.
    Αμπέλια,ελιές, ροδιες,βαμβακια, καθώς και ορνιθοτριφεια,αφέθηκαν στο έλεος των φαινομενων.
    Όποιος θέλει να πάρει μια γεύση, ας κάνει τον κόπο να μπει στην σελίδα του "περμισος"και να δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή