Από τις ομορφιές της Λευκάδας





Φωτ. Χριστόδουλος Χριστοδούλου

9 σχόλια:

  1. Γεια σου ρε Χριστόδουλε, να περνάς καλά στη Λευκάδα και να τρως κανένα μελανούρι και για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι είδους ..."μελανούρι" όμως, δε μας το διευκρίνισες.

      Διαγραφή
    2. Κρύβε λόγια Γιώργο γιατί η γυναίκα του και η δική μου είναι κοντοχωριανές από τα Άγραφα.

      Διαγραφή
  2. Χριστόδουλε κάτσε κ την άλλη εβδομάδα κ σου έρχομαι....
    Λευκάδα,ο μαΐστρος που θα κυριαρχήσει όλο το υπόλοιπο διάστημα θα κάνει τη ζέστη στις περισσότερες περιοχές της ανύπαρκτη!
    Πάντως αυτό που βλέπω εγώ σαν γενική τάση είναι η έντονη αστάθεια Τετάρτη Πέμπτη στα βόρεια όμως κυρίως ηπειρωτικά κ κατά δεύτερον στα κεντρικά κ πουθενά αλλού καθώς κ η πτώση της θερμοκρασίας σε ευχάριστα επίπεδά που φαίνεται να διατηρείται για κάμποσες ημέρες.
    Τώρα αν κ μακριά θα τολμούσα να προβλέψω (μακάρι να πέσω έξω)Στο τελευταίο 10ημερο του Ιουλίου το τρίτο για αυτόν το μήνα έντονο κύμα ζέστης στα όρια του καύσωνα.
    Άντε λοιπόν να πάρουμε ανάσες δροσιάς από την Πέμπτη αν κ εδώ που τα λέμε καύσωνας δεν υφίσταται στα δυτικά καθώς οι θερμοκρασίες στα ηπειρωτικά δεν υπερβαίνουν(Και όπως φαίνεται ούτε θα υπερβούν)τους 36 με 37β κ στα παραθαλάσσια τούς 31 με 33 λόγω πότε πουνέντε κ πότε μαΐστρου ανέμου.
    Για μένα όμως όλες αυτές οι θερμοκρασίες πάλι υψηλές θεωρούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, η ζέστη έχει τρελάνει τα ζωντανά στην αυλή μου ( το ένα είμαι εγώ που μπουγελώνομαι συνεχώς), αλλά αυτά που κάνουν αλλοπρόσαλλες κινήσεις είναι τα μυρμήγκια.
    Χριστόδουλε καλά να περνάς, να πας για βουτιά και μετά ποικιλία με τσίπουρο στο Μεγανήσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο το Μεγανήσι. Έμεινα το 2014 για έξι μέρες στα διαμερίσματα "Πανόραμα". Ωραίες παραλίες, ντόπιο κατσίκι, ολόφρεσκα ψάρια, σκορδάτα μαγειρευτά, το νησί μοσχοβολάει Ελλάδα.

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ φίλε Χρήστο για τις ευχές σου.
    Εχθές το βράδυ φίλε μου έπιασα ρα ορεινά της Λευκάδος,καλεσμένος σε φίλο που φτιάχνει απίστευτο κοντοσουβλι,και σαν Αρβανίτης, έστω μισος, δεν μπορούσα να αρνηθώ.
    Σήμερα είναι η μέρα για ψάρι και νομίζω πως μου μυρίζει...συναγριδα...!!
    Καλημέρα σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σε όλους,το καλοκαιράκι δεν θα κρατήσει για πάντα.Ολοι μας να περνάμε οσο γίνεται καλύτερα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά είχε δίκιο ο Σιμουλης,η μύτη μου με..γέλασε,τα ψάρια ήταν όντως...μελανουρια,αλλά χρώματος...ξανθο και...δαγκωνανε τα ...άτιμα!!
    Αλλά σιωπή μην το ακούσει η γυναίκα του και όπως λέει ο Χρήστος, είναι βλαχα και δεν αστειεύεται...!!!
    Μεγανησι φίλοι μου σίγουρα θα πάω, είναι από τα αγαπημένα μου μερη και είναι όπως τα λέει ο Χρήστος, μυρίζει Ελλάδα.
    Σήμερα ήταν η μέρα για βολτα στο μαγευτικό Πόρτο κατσίκι,που από την πρώτη φορά που το επισκέφτηκα το 1983,όταν το ήξεραν ελάχιστοι,μέχρι και σήμερα, νιώθω ότι βρίσκομαι σε άλλον πλανήτη.
    Λευτέρη, μπορεσες να καταλάβεις τι θέλουν να"πουν" τα μυρμήγκια;
    Τι ακριβώς το αλλοπρόσαλλο κάνουν;
    Καλό βράδυ σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή