Περί "ανεξικαιρίας"


Θαλάσσιες χελώνες. Φωτ. Βαγγέλης Σπανός 

Γράφει ο φίλος μας ο Βαγγέλης στο μήνυμα που μου έστειλε πριν από 6 ημέρες: «Μετά από 13 μήνες και μία εβδομάδα επανεμφανίστηκε θαλάσσια χελώνα. Άραγε να προμηνύει βαρύ ή ήπιο χειμώνα;» Η ερώτηση εκείνος τι επιθυμεί είναι νομίζω περιττή. Περιττή όμως δεν είναι η υπενθύμιση ότι στο μπλογκ όχι μόνο έχει θεσπιστεί «Διάταγμα Μεδιολάνων» περί ανεξικαιρίας, αλλά απαγορεύεται οποιαδήποτε πρόκληση προς τους «χριστανούς» -σε αυτούς συμπεριλαμβάνομαι κι εγώ- που θέλουμε τα χειμωνιάτικα χιονάκια μας. Η εποχή του …Διοκλητιανού έχει πλέον περάσει! Καλό βράδυ σε όλους.

5 σχόλια:

  1. Eυχαριστώ πολύ κ. Ζιακόπουλε που βάλατε τις φωτογραφίες. Και δεν θα γεμίσω με άλλες το e-mail σας, εκτός κι αν εμφανιστεί... καρχαρίας. Ή, έστω δελφίνι. Καμιά βασιλική ζαργάνα, καμιά λίτσα, τίποτα μεγάλα μαγιάτικα κ.λ.π.
    Βαγγέλης Σπανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στη χειρότερη περίπτωση, θρησκευόμαστε και ιδιωτικά, να μην πυροδοτούμε πάθη (δια της απλής υπάρξεως).
    οι κατακόμβες είναι πλέον πολυτελείας (και έχω και τις βοιωτικές σπονδές του Χρίστου, Χρήστο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο, εσύ θα κάνεις τις σπονδές κι εγώ τις άοινες χοές γιατί " οίνον ουκ έχουσι ".

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες από τον κύριο Σπανό και λοιπούς φίλους που ανά διαστήματα δίνουν ομορφιές της φύσης μέσω τού κύριου ζιακόπουλου στο site . Καλησπέρα και όμορφη εβδομάδα να έχουμε με υγεία . Φραγκίσκος από παλαιό Φάληρο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παράπονα που έχω να σου κάνω,παράπονα που έχω να σου πω...λεει το άσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή