Ομορφιές παντός καιρού!

Καστοριά, 1-3-2019. Φωτ. Γιώργος Τομπουλίδης

5 σχόλια:

  1. Ωραίες οι φωτογραφίες των φίλων και με τις χιονισμένες βουνοκορφές,πλάνα που αρμόζουν για Άνοιξη και με κάνουν να πιστεύω ότι θα ξαναεχουμε κακοκαιρία Χειμωνιατικου και ας μη χιονίσει κάτω τελείως πεδινά. Θα δούμε.
    Γιώργο Λ.και λοιποί φίλοι,για φωτογραφίες του Μαρτίου του 87 μπείτε στο fatsimare gr. στο μενού "ρετρό φωτο" θα πάτε κάτω θα πατήσετε το Νο2 για να βγει η 2η σελίδα του μενού ή γράψτε στην "αναζήτηση στο fatsimare""χιόνι του '87 στα Τρίκαλα" θα βγούνε φωτογραφίες με χιόνια του Μαρτίου '87 από την πόλη των Τρικάλων.
    Πιστεύω να το βρείτε εύκολα όπως τα περιέγραψα...αν μπορεί και ο Νίκος να βοηθήσει σ'αυτο...
    Γιώργος Νομή Τρικαλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή η απίστευτη ηρεμία της λίμνης και το "καθρέφτισμα"της πόλης πάνω στα νερά, είναι φανταστικό.
    Πολλά συγχαρητήρια στον Γιώργο Τομπουλιδη.
    Γιώργο από Νομη, κρυβε λόγια για την πορεία του καιρού...!!
    Έτσι πιστεύω και εγώ και το έχω γράψει ξανά,δεν νομίζω ότι θα έρθει τόσο σύντομα η άνοιξη και θα έχουμε και αλλά χειμερινά σκηνικά.
    Η ασχοληση μου όλη μέρα εχθές με τα κτήματα και η απόλυτη ησυχία της φύσης,επιβεβαίωνει αυτήν μου,την εκτίμηση.
    Παρεπιπτωντος, Τετάρτη ή Πέμπτη θα είμαι Τρίκαλα αν μπορείς και ο Νίκος Παπας φυσικά, κερνάω καφέ ή τσίπουρο,για λίγο γιατί θα γυρίσω αμεσως,αλλά δύο φίλους δίνω παράταση.
    Μετά την χθεσινοβραδινή βροχή,σήμερα το σκηνικό είναι χειμωνιάτικο, με ομίχλη και ψιλόβροχο κατά διαστήματα.
    Μου το είπε αυτό εχθές ο Φώτης, αλλά δεν τον πίστεψα, μάλλον γιατί ήθελα να προλάβω καμία δουλειά.Φιλε κέρδισες χρωστάω κέρασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε όσο μπορώ κ βλέπω πάντα δίνω τα "φώτα μου".
      Σου είπα....δουλειές μετά το μεσημέρι κ από Δευτέρα!
      Εδώ στην περιοχή μου αντίθετα βιάζετε να μπει η Άνοιξη καθώς σήμερα πιάσαμε 18αρια με ηλιοφάνεια,ότι πρέπει δλδ για γυμναστική στη φύση κ εξωτερικές δραστηριότητες.
      Πάμε λοιπόν από αύριο για μία άκρως πανελλαδική Ανοιξιάτικη εβδομάδα με το προγνωστικό μάτι να "οργιάζει" στο μετέπειτα..

      Διαγραφή
  3. Η ομορφη Καστορια.
    Το Νο2 στολιδι της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ υστερα απο την θεσσ/νικη.

    καρδιτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας φτιάξατε πάλι και μας σενιάρατε για πολλοστή φορά . Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες που στέλνουν οι φίλοι. Φραγκίσκος από παλαιό Φάληρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή