Δεν υπάρχει μόνο η ομορφιά του χιονιού!

Φωτ. Βαγγέλης Σπανός

3 σχόλια:

  1. Σωστά! Από Μάιο μέχρι Νοέμβριο βουτάω κι εγώ. Αλλά μετά, από το να τουρτουρίζω στα παγωμένα νερά προτιμώ να ντύνομαι καλά και να απολαμβάνω το κρύο και τα χιόνια. Κάθε πράγμα στον καιρό του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στα λόγια μου έρχεσαι Γιώργο. Mainstream είναι, λοιπόν, η συντριπτική πλειοψηφία που συμβαδίζει με την εποχή και θέλει χιόνια και κόντρα στο ρεύμα πάνε οι χειμερινοί κολυμβητές, οι πραγματικά καιροτρελαμένοι... Εντάξει, πέρα από την πλάκα, άνετα θα μπορούσες να βουτήξεις τις ήπιες μέρες (15-20 βαθμοί, λιακάδα + μπονάτσα) του Δεκεμβρίου και του χειμώνα γενικότερα. Τον Νοέμβριο μπορεί να είναι ακόμα ζεστά τα νερά, αλλά δεν είναι και Αύγουστος. Δηλαδή, αυτό το τριήμερο του Δεκεμβρίου τι διαφορά έχει νομίζεις από αντίστοιχες συνθήκες τον Νοέμβριο;

    Το κλειδί για το χειμωνιάτικο μπάνιο (πάντα σε ήπιες συνθήκες, όχι σε τίποτα χιονιάδες εννοείται) είναι να μην διστάσεις στην πρώτη ψυχρολουσία. Για 1-2 λεπτά δεν βουτάς το κεφάλι (δεν το βουτάς και καθόλου αν δεν ασχολείσαι με μάσκες, βυθούς κ.λ.π.) και συνηθίζεις τη θερμοκρασία του νερού. Μετά για 10-15-20 λεπτά ανάλογα τις συνθήκες και τον κάθε οργανισμό, δεν κρυώνεις καθόλου. Αλλά όταν το κρύο επανέλθει πρέπει σιγά, σιγά να βγεις. Μόλις βγεις θα νιώθεις πάλι ότι δεν κρυώνεις, αλλά είναι μία πλάνη γιατί οι καρδιακοί σου παλμοί έχουν αυξηθεί. Όταν πέσουν μετά από 1-2 λεπτά θα κρυώσεις πολύ, αν δεν έχεις ντυθεί ζεστά. Οπότε γυρίζεις σπίτι, κάνεις καυτό ντους και αυτό ήταν. Απλό δεν είναι;
    Βαγγέλης Σπανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγγέλη, κρύωσα μόνο που το διάβασα το σχόλιό σου. Όσο για τις θερμοκρασίες του νερού, εγώ κάτω από 20 βαθμούς δεν τους αντέχω. Ή μάλλον μπορεί να τους αντέξω, αν είναι 19 ή 18, αλλά δεν το φχαριστιέμαι, δεν το απολαμβάνω, όποτε το έχω κάνει ήταν σχεδόν ψυχαναγκασμός. Γι αυτό σταματάω αρχές με μέσα Νοέμβρη, όταν, σύμφωνα και με το meteo, βλέπω και στο σχετικό μετεώγραμμα να πέφτει η Τ κάτω από το "ψυχολογικό όριο" των 20 βαθμών. Το οποίο όριο να πούμε ότι τα τελευταία χρόνια, λόγω της θέρμανσης (και) της Μεσογείου, έχει την τάση να τραβάει όλο και πιο πολύ μέσα στο Νοέμβρη, τουλάχιστον στο Σαρωνικό. Από την άλλη μεριά είμαι και κάποιας ηλικίας και δε νομίζω ότι πρέπει να ρισκάρω μια περιπέτεια με την καρδιά μου μόνο και μόνο επειδή μου κοστίζει (γιατί όντως μου κοστίζει) που σταματάω τα μπάνια τον Νοέμβρη. Τέλος πάντων, καλές βουτιές αφού έχεις το κουράγιο και το απολαμβάνεις και να προσέχεις!

      Διαγραφή