Εκεί ψηλά στον Υμηττό, Απρίλη μήνα με βροχή…







Φωτ. Σπύρος Μπαλαδήμας

3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες για άλλη μία φορά οι φωτογραφίες του Σπύρου Μπαλαδήμα, με εντυπωσιακή λεπτομέρεια τις σταγόνες πάνω στα λουλούδια και τα φύλλα. Να ευχηθώ καλή επιτυχία και στον διαγωνισμό φωτογραφίας του meteo.gr - δεν μπορώ να ψηφίσω, διότι δεν έχω (από πεποίθηση) Facebook - αλλά και να φτιάξει επιτέλους ο καιρός. Μετά τη χθεσινή, εκνευριστική βροχή, σήμερα έχει αρχίσει ένας μανιασμένος δυτικός άνεμος, που ανοίγει ακόμα και τα παραθυρόφυλλα, κοπανάει αντικείμενα κ.λ.π. Και μπορεί ο βοριάς και ο νοτιάς να έχουν το όνομα, αλλά ο δυτικός άνεμος είναι ένας συνδυασμός και των δύο, καθώς έχει την ψύχρα του βοριά και κάνει στον Σαρωνικό κύμα σαν τον νοτιά.
    Βαγγέλης Σπανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυρίδων Μπαλαδήμας9 Απριλίου 2019 στις 4:31 μ.μ.

      Αγαπητοί φίλοι
      Ευχαριστώ θερμά για τα καλά σας λόγια για τις φωτογραφίες μου που έχου φιλοξενηθεί στην ιστοσελίδα αυτή αλλά και για τις ευχές του Κου Σπανού για την συμμετοχή μου στον συγκεκριμένο φωτογραφικό διαγωνισμό.
      Με την ευκαιρία που μου δίνεται πρέπει να εκφράσω τις ευχαριστίες μου και στον κο Ζιακόπουλο τόσο για την "φιλοξενία" όσο και για τις εύστοχες προγνώσεις του αλλά και τις εξαιρετικές πληροφορίες που μας παρέχει πάνω σε καιρικά και όχι μόνο ζητήματα.
      Με εκτίμηση
      Σπυρίδων Μπαλαδήμας
      Επίσης από πεποίθηση δεν έχω Facebook.

      Διαγραφή