Από τον κόσμο του βυθού














Φωτ. Βαγγέλης Σπανός

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες εικόνες,Βαγγέλη μου συγχαρητήρια.
    Μάλλον πρέπει να έρθω στο θυμάρι για να μου κάνεις μαθήματα φωτογραφίας και βίντεο, μήπως και μπορέσω τελικά και τραβήξω τις ωραίες εικόνες που θαυμάζω καθημερινά στην φύση.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τοπία που μας μεταφέρεις συχνά - πυκνά, Χριστόδουλε, είναι εξαιρετικά. Όσο για τις υποβρύχιες λήψεις, με εκείνη που είχες στείλει με τα μελανούρια και τα σαργουδάκια στο απέραντο γαλάζιο μας είχες πάρει τις ταυτότητες.
      Β. ΣΠ.

      Διαγραφή
  2. Για να πω την μαυρη αλήθεια Βαγγέλη ,εγώ ήμουν βοηθός-μαθητης φωτογράφου καθώς είχα δάσκαλο έναν εξαιρετικό άνθρωπο και καλό μου φίλο Λευκαδιτη, που με μαθαίνει να τραβάω υποβρύχιες φωτογραφίες.
    Πάλι καλά που πέφτει λίγο μακριά η Λευκάδα,ειδάλλως την...είχες άσχημα φίλε μου,θα σου έπαιρνα την...δουλειά του βυθού...!!
    Να είμαστε καλά και να ομορφαινουμε το ήδη όμορφο αυτό χώρο, με ωραίες εικόνες από στεριά και θάλασσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σ' όλους. Βαγγέλη Σπ. ποιο είναι το ψάρι της 2ης φωτογραφίας, παρακαλώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από πάνω προς τα κάτω εικονίζονται: μελανούρι στην 1η φωτό, κακαρέλος (στη 2η), σκορπιουδάκι και τα δηλητηριώδη αγκάθια του (3η), πέρκα (4η), γόνος μελανούρι (5η), σάλπες (6η), κακαρέλος (7η), θηλυκό γαϊτανούρι (8η), γόνος μουρμούρα (9η), σάλπες με σπάρο (10η), μουρμούρα (11η), μελανούρι με καλόγριες (12η) και μικρά κεφαλόπουλα - γρέντζος (13η).
      Β. ΣΠ.

      Διαγραφή