Χιονο-καλημέρες και από την Κηφισιά

Φωτ. Βαγγέλης Κ.

4 σχόλια:

  1. Νομίζω Βαγγέλη ότι στο είχα πει ότι ειδικά εσύ δεν θα έχεις παράπονο.Μπραβο για τις φωτογραφίες και να το χαρείς, όπως και οι υπολοιποι.Καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το είχες πει, Χριστόδουλε. Αλλά με τόσες φάπες, έλεγα δεν μπορεί, κάτι θα στραβώσει πάλι. Και μεταξύ μας, μέχρι τις 12 το βράδυ πάλι τα ίδια ζούσαμε. Ένα χιονάκι 5-10 πόντων, αξιοπρεπές, αλλά ίσα για τα προσχήματα. Ένα από τα κλασικά χιονάκια για να πούμε ότι χιόνισε. Στις 4:30, λοιπόν, ξύπνησε ο μικρός, ξύπνησα κι εγώ, το ρεύμα είχε κοπεί, κοιτάω θερμοκρασία -2,5 (από -1,5 που την είχα αφήσει). Λέω από μέσα μου, ρε λές; Πάω στο παράθυρο, αν και από μέσα μου θα δω μια κατάσταση όπως την άφησα στη 1 που πήγα για ύπνο με ξαστεριά από πάνω μου. Κι όμως, είχε χιονοθύελλα από τα παλιά...Και χιονόστρωση απίστευτα καλή, η καλύτερη από το 2008. Τρελλάθηκα. Περιττό να σου πω ότι έκτοτε δεν έχω κοιμηθεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι πολύ Βαγγέλη κ. για αυτή την εξέλιξη που σίγουρα την πιστεύαμε πολύ ότι θα συμβεί,να το χαρείτε όσο πάει!
    Να πω επίσης οτι νέα ρεκόρ πρέπει να είχαμε σήμερα σε πολλές ηπειρωτικές περιοχές καθώς με την ξαστεριά στα δυτικά κ βόρεια η παγωνιά πραγματικά σήμερα σε τελείωνε!
    Πληροφοριακά λίγο έξω από την πόλη μου το πρωί το θερμόμετρο έδειξε το πρωί -5,5β τιμή που μαζί με την προχθεσινή αποτελεί χαμηλές 10ετίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήρθε το χιονι και στην Αττική μετά την Θεσσαλονίκη και απο αύριο ξεκινάει δεύτερος γύρος απο τα βορειοδυτικά ελπίζοντας οτι θα κλείσει ξανα με χιονι στις δυο μεγάλες πόλεις της χωρας μας.Βαγγέλη, Χρήστο και λοιποί χαρείτε το και φυσικά ο δασκαλο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή