Πώς να εμπιστευτείς ένα ανίσχυρο αποκομμένο χαμηλό που θα βολοδέρνει στην αφιλόξενη Μεσόγειο;




5 σχόλια:

  1. Σε κανένα αποκομμένο χαμηλό δε μπορούμε να στηριζόμαστε εμείς οι δυτικοί(τα ανατολικά έτσι κ αλλιώς θα είναι για πολύ καιρό ακόμη εκτός βροχών με το ωραίο τους όμως δροσιστικό μελτέμι).
    Το συγκεκριμένο χαμηλό το θεωρώ από καιρό τώρα "σιγουράκι" ότι θα σουλατσάρει σε Ιταλία κ Σικελία στάσιμο κ εξασθενούμενο εκεί με καμία συνεφιά λίγο πιο πυκνή στο Ιόνιο η κ καμία μπόρα στα ορεινά μας(μη μου λέτε που το ξέρω απλά παρακολουθώ στατιστικά πως συμπεριφέρονται τα χαμηλά σε αντίστοιχες περιόδους κ τίποτα άλλο)
    Αν περιμένουμε κάτι πιο καλό εμείς οι δυτικοί αυτό θα είναι στο δεύτερο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη κ αυτό ακόμη με επιφύλαξη,οπότε ας συνεχίσουμε ακάθεκτοι τα μπάνια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερπροσπάθεια κάνει το χαμηλό που θα βρίσκετε στην Ιταλία να μπουκάρει κ στη δυτική Ελλάδα στα μέσα της επόμενης εβδομάδας σύμφωνα με το gfs που εξακολουθεί κ σήμερα να δείχνει το ίδιο.
      Μακάρι αν κ η άποψή μου που την έχω ξανά πει κ κουράζω είναι ότι δε θα δούμε κάτι το αξιόλογο τουλάχιστον μέχρι τις 10 του μήνα.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία τελειώνεις το σχολιο σου Φώτη...

      Διαγραφή
  2. Ουφ! Σαν τη μέρα της μαρμότας είναι αυτά τα μελτέμια για τα δυτικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίζω ότι η υπερπροσπάθεια που κάνει το χαμηλό να έχει καλά αποτελέσματα και να δείτε εσείς οι δυτικοί αρκετές βροχές και φυσικά να δροσιστειτε αρκετά γιατί εμείς στα ανατολικά και νότια θα αργήσουμε πολύ για να δούμε τέτοιες "χαρες".
    Τουλάχιστον το μελτέμι καλά κρατεί και εκτός από δροσερές ημέρες, έχουμε και αρκετά ψυχρές νύχτες.
    Ολα όμως συνηγορούν πως δύσκολα θα αλλάξει η κυκλοφορία στα ανατολικά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
    Από εβδομάδα που θα είμαι στην βάση μου στο Σχηματάρι, μετά από το"αγροτικο"μου που έκανα στην Θήβα και τα τελευταία σταφύλια(ποικιλίες)που κόβουμε στο πατητήρι μου,θα έχουμε πολλά να συζητήσουμε.
    Καλό μεσημέρι σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή