Μάρτιοι 2017, 2019 και 2020: οι πιο ζεστοί ever!


3 σχόλια:

  1. Καλημέρα κύριε Ζιακόπουλε. Έχεις χαιρετισμούς από έναν γείτονα μου που είναι από το Δίστρατο και σε κουβεντιάζουμε. Μου λέει πως είσαι από τον Αμάραντο.Του λέω για αυτούς που γράφουν και ονειρεύονται χιόνια το Μάιο και μου λέει πες τους πως ψάχνουν φύλακα στο Ντένισκο .Να χορτάσουν χιόνι να ησυχάσουμε.Λευτέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου, Λευτέρη.
      Ναι, η καταγωγή μου είναι από τον Αμάροντο, αν και έχω γεννηθεί στην Κόνιτσα. Ελπίζω να μην κάνουμε μαύρα μάτια να δούμε από κοντά τα πάτρια εδάφη.
      Όσο για τα χιόνια: "Κάθε πράγμα στον καιρό του, ο κολιός τον Αύγουστο και τα χιόνια το χειμώνα".
      Καλημέρα σε όλους.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια και respect για τον ιστότοπο.

    Οι Μάρτηδες είναι "οι πιο ζεστοί" από τό 1979, όχι "ever"!

    https://climate.copernicus.eu/climate-bulletin-about-data-and-analysis

    ΑπάντησηΔιαγραφή